June 2013

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

My Other Blog

Please

  • It really makes me happy when people write about my work and blog. But if you'd like to use any of my photos or content please make sure to link them back to the right source. Thanks!

Published in these lovely magazines




Related Posts with Thumbnails

« Vitrindeki indirimi boşver, beni dinle sen… | Main | Suratsızım :: Surat yaptım! »

Dec 17, 2008

Comments

Benim eş adayımda bir cam sanatçısı,öyle güzel resimleri ve eserleri var ki onu bir stüdyoya kapatıp deli gibi çalışmasını renklere bürünüp o muhteşem çalışmalara can katmasını öyle çok istiyorum ki.Yeni yıl dileklerimize bende bir stüdyo eklemeliyim. :)

Günaydıııınn yani bizim burada sabah olduğu için günaydın :) uzun zamandır sayfana giremiyordum bir problem vardı sanırım sayfan açılmıyordu bu sabah bi bakttım ki kızlar kocaman olmuş ve harika görünüyorlar, sen harika görünüyorsun, yüzük de öyle bayıldım ayayyyy birden o güzel sayfanı, kızları, seni ve yaptığın herşeyi çok özlemişim.Tekrar sana ulaşmak güzel bir duygu...:):):)
Sevgiler,
nermins

heheh...ben unutmusum bu yuzgun sende oldugunuuu:-))...ne guzel yakismis parmaklarina ve fotografina:-)))

opuyorum coook:-)

Ayyy Kristinim kendini aştı valla bu palyaçolar süper şirin olmuş :)

hem sevmeyip hemde onsuz yapamamak mı acaba bu teknoloji meredi? ne menem bişi çıkaramıyorum bende hayatımdan, kafama bişi takılsa acaba uzmanlar ne diyor diye hooop google'da buluyorum kendimi wi-fi'li telefonumdan :s

yine ışık geldi taa oralardan buralara :)

The comments to this entry are closed.

My Photo

NİÇİN YAZIYORUM?

  • Bu benim hayatım... Yaşamak istediğim... Yaratmak istediğim... Baştan aşağı el işi… Detaylarına özen gösterilmiş, hiçbir masraftan kısılmamış… Yaşadığım gibi yazıyor, yazdığım gibi yaşıyorum… Yaşarken anlamak için, anladıklarımı sindirmek ve unutmamak için de yazıyorum… Defterlerim hayat gibi… Bazen karışık, bazen düzenli ve özenli, bazen de baştansavma… Aradığınız cevapları burada bulamayabilirsiniz… Ben cevapları bulmaktan çok ruhuma nefes aldırıyorum… Birbirimizi tanımak zorunda değiliz… Bu da hikayelerimizi paylaşmak için harika bir neden bence… Bu benim dünyam… Ve uğradığınız için mutluyum… ::n::

VAN'A YARDIM KİTAP PROJESİ

© 2008-2013 Nilüfer Şen Necef


Blog powered by Typepad